Cyberincident

U bent slachtoffer geworden van een cyberincident. Dan wilt u natuurlijk weten wat u nu moet doen? Als u een verzekering van Chubb of Hiscox heeft (kijk hiervoor op de polis en/of polisvoorwaarden) dan kunt u bij een (mogelijk) cyberincident contact met hen opnemen. Dit kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. U krijgt vervolgens hulp van ervaren security professionals. Snel en doelgericht reageren op dataverlies, hackers of cyberaanvallen beperkt namelijk de schade.

Chubb

Cyberincident response emergency line

  • In Nederland: 0800 020 3267
  • Internationaal: (+1) 519 340 0481

Elke schademelding dient schriftelijk aan Chubb verstrekt te worden en te worden gericht aan het e-mailadres: amsterdamclaims@chubb.comLet op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten.

Hiscox

Hiscox Nederland schadeafdeling

  • +31 (0)20 517 0700

Elke schademelding dient gericht te worden aan Hiscox Nederland: hiscox.claims@hiscox.nlLet op: controleer uw polis en/of voorwaarden voor aanvullende vereisten. Bekijk het Incident Response Plan.

 

CyberCare Polis

EEN CYBERINCIDENT: WAT NU? Is er sprake van een cyberincident? Of vermoedt u dat er sprake is van een cyberincident? Bel dan direct met CyberSupport, zij helpen u om schade te voorkomen of beperken. CyberSupport is een initiatief van SecureMe2, een ICT-bedrijf waar ervaren security professionals werken die u snel en vakkundig helpen in geval van een cyberincident. Neem ook in geval van identiteitsfraude of voor het melden van een (mogelijke) aanspraak en/of een (mogelijke) eigen schade contact op met CyberSupport. CyberSupport is 24/7 bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)85 05 10 000.