Klachten

U kunt er vanuit gaan dat wij onze uiterste best doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Bent u toch niet tevreden of heeft u tips om onze dienstverlening te optimaliseren dan horen wij dat graag van u.

Wat is een klacht

Een klacht is iedere formele uiting van onvrede met betrekking tot het handelen van Turien & Co. of een van haar medewerkers. Heeft u een klacht of suggestie voor verbetering dan kunt u ons dat op verschillende manieren laten weten:

  • Via uw assurantieadviseur, hij is natuurlijk uw eerste aanspreekpunt. Hij neemt daarna contact met ons op
  • Via ons klachtenformulier
  • Telefonisch via 072-5 181 181 (lokaal tarief)
  • Schriftelijk per e-mail of per post onder vermelding van “klacht” naar het volgende adres:

 

Turien & Co. Assuradeuren
Klachtenbureau
Antwoordnummer 618
1800 VB Alkmaar
(postzegel is niet nodig)

 

Klachtenrapportage

Alle klachten die bij ons binnenkomen worden door ons geregistreerd in onze klachtenrapportage. 

Samen vinden wij een oplossing

Uiteraard streven wij naar een snelle en correcte dienstverlening van hoge kwaliteit. Het liefst lossen wij de klacht direct op met uw of uw assurantie adviseur. Lukt dat niet dan laten wij dat weten. Krijgen wij de klacht via uw assurantie adviseur dan handelen we deze volledig met hen af. Uw adviseur is dan verantwoordelijk voor de terugkoppeling naar u.

Is de oplossing niet naar wens?

Heeft u een klacht over uw schadeverzekering en komt u er met ons niet uit? Dan kun u binnen 3 maanden nadat u van ons de definitieve reactie heeft ontvangen uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening KiFiD.

Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon 070-333 89 99
E-mailadres: info@kifid.nl

Meer informatie over de werkwijze van het Klachteninstituut: www.kifid.nl. Ons KiFiD nummer is: 300.016156.

Bent u geen consument of wilt u de KiFiD niet inschakelen, dan kunt u zich wenden tot de bevoegde rechter in Nederland.

Uw mening is belangrijk voor ons

Heeft u een kritische noot of een goede tip? Laat het ons dan weten via communicatie@turien.nl. We horen het graag. Uw feedback heeft onze volledige aandacht en helpt ons onze kwaliteit in product en service continue te verbeteren.