Turien & Co. zet met Postex in op maximaal digitaal

07.06.2019

Turien & Co. Assuradeuren maakt naar tevredenheid gebruik van het Postex communicatieplatform voor het automatiseren van klantcommunicatie. Ook de Postex adviseursmodule wordt inmiddels succesvol gebruikt door de adviseurs van Turien & Co.

Postex optimaliseert het automatisch verwerken en aanbieden van documenten en berichten. Bij Turien & Co. betreft dit prolongatieoutput, aanmaningen, mutatiebrieven en overige correspondentie. Het platform van Postex biedt inzage in o.a. de verzend- en betaalstatus van uitgaande berichten. Tevens wordt er gebruik gemaakt van campagnes om eindklanten te stimuleren over te stappen op digitale communicatie.

Turien & Co. biedt, door gebruik te maken van Postex, haar adviseurs een digitale omgeving voor de postverzending. Binnen de Postex adviseursmodule kunnen aangesloten assurantieadviseurs de aan te bieden berichten inzien, opslaan, exporteren en archiveren. De adviseursmodule biedt de mogelijkheid tot controle en personalisatie van de te verzenden documenten naar relaties. Uitgaande documenten en berichten kunnen digitaal aan de eindklant worden aangeboden vanuit een eigen afzenderdomein met bijbehorende huisstijl. Daarnaast wordt er vanuit de verschillende communicatiekanalen automatisch verwezen naar de actuele polisvoorwaarden.

Postex geeft adviseurs inzage in door de eindklant uitgevoerde acties, zoals iDEAL-betalingen, gewijzigde communicatievoorkeuren, het downloaden van polissen, groene kaarten en polisvoorwaarden.

Turien & Co. heeft het Postex platform geïmplementeerd voor zowel tussenpersoonincasso als maatschappij-incasso en houdt rekening met wensen van de aangesloten adviseurs.

Klantervaring

“Postex is wat betreft het optimaliseren en automatiseren van werkprocessen een uitstekende oplossing. De integratie met het applicatielandschap zorgt ervoor dat de communicatie naar onze adviseurs en naar relaties soepel verloopt. Het aanleveren van de benodigde documenten is eenvoudig en door de gebruiksvriendelijke interface kunnen onze medewerkers en aangesloten adviseurs gelijk aan de slag.” Pieter van den Bos, Manager ICT & Facilitair, Turien & Co.

 

Lees hier het volledige bericht

Turien & Co. Facebook  Like ons op Facebook en blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

Terug